Otázky a odpovědi
Slyšel jsem o Vaší službě. Za jakých podmínek si ji mohu objednat?
Pro satelitní příjem naší služby je potřebná vnější jednotka (LNB - konvertor + parabola o průměru minimálně 70 cm). Dále je potřebný digitální satelitní přijímač, který dodává naše firma, a k tomu příslušná dekódovací karta. Pokud nedisponujete parabolou a konvertorem, naše firma realizuje dodávku i tohoto zařízení.
———
DIGI TV jste nám nainstalovali, ale příjem se nám ztratil. Jak máme postupovat?
Problém může být odstraněn následovně:
- zkontrolujte, zda je zařízení zapnuté v síti
- zkontrolujte, zda je přijímač zapnutý
- zkuste vypnout přijímač ze sítě na 5-10 minut a potom ho znovu zapněte do sítě
- zkontrolujte, zda je přijímač správně propojen s televizorem
- zkontrolujte, zda je dekódovací karta správně zasunutá v přijímači
- v menu přijímače zvolte výrobní nastavení a následně nechejte vyhledat programy
- nakonec proveďte upgrade software (proces se musí zopakovat 2x na 100 %!) a znovu nalaďte programy; pokud se po těchto úkonech problém neodstraní, zavolejte na zákaznickou linku 800 900 868, 533 427 533 nebo přímo technikovi, který provedl montáž.
———
Na obrazovce je hláška "Nemáte oprávnění sledovat tento kanál"
Pokud se Vám objeví tato hláška je potřeba inicializovat kartu tj.provést aktualizaci na zákaz.lince.potřebujete znát číslo karty(je na kartě nebo na smlouvě na druhé stránce č.smartcard) a přepnout si to na program ČT1 a pak po aktualizaci vyčkat cca.30 min a nepřepínat aby se karta inicializovala!!!Je nutné aby přístroj byl v aktivním stavu!!!!
———
Nemám signál
Pokud Vám obrazovka napíše totu hlášku,že nemáte signál,je více než pravděpodobné,že máte závadu na zařízení.Buď se pootočila parabola vlivem povětrnostních vlivů nebo LNB přestalo přenšet signál do dekodéru.V dalším případě pokud je výpadek může to způsobit bouře aj. atmosférický jev.I v tomto případě je potřeba zkontaktování technika,aby provedl opravu.
———
Musím hradit příjezd technika?
Klient po nahlášení poruchy hradí plně výjezd technika a to částkou 300 Kč. Dále cena za provedenou opravu se odvíjí od toho,co konkrétně bude opraveno. Pokud si technik vezme za opravu finanční hotovost nezapoměňte na doklad o provedené montáži s přesným výpisem za co si vzal finanční hotovost. V případě,že zařízení by nebylo stále v chodu je potřeba,aby jste měli doklad o provedené opravě a pokud ho nebudete mít není pak možné cokoliv reklamovat!!!!
———
Jak si zažádat o balíček HBO a CINEMAX?
Písemně na naši společnost DIGI TV a to na adresu kterou naleznete na těchto stránkách. Do žádosti napíšete:
"Žádám o zařazení prog.balíčku HBO Max Pak(Cinemax nebo HBO Pak) od .......měsíce na dobu .........měsíců".
Uveďte č. smlouvy, jméno a příjmení, č. smartcard, podpis a odešlete doporučeně. Zrušení se provede stejnou metodou!
———
Jak naladit program NOVA Cinema?
Stačí spustit automatické vyhledání a program bude zařazený do programové nabídky.Pokud ne tak je potřeba v Menu-Instalace-Ruční vyhledávání zadat hodnoty pomocí kterých tento program se přidá do programové nabídky viz. nastavení.
pro ruční nastavení jsou tyto hodnoty:transponder: 12717.5 MHz, vertikalni polarizace, symbol
rate 18400, FEC 3/4).
———